FOLLOWERS

TOTAL PAGE VIEWS

Thursday 10 May 2012

Hari Bermakna Buat Aku

Views
aku bersyukur..:)
Hari bermakna? yup hari aku dilahirkan di muka bumi nie..10 Mei 1991 merupakan 
tarikh aku mula melihat dunia..so sekarang genap la umur aku 21 tahun..muda lagi kan..hehehe..emm..first aku nak berterima kepada mak aku sebab selamat melahirkan aku dan menjaga aku sampai aku besar sekarang..terima kasih mak..tak lupa juga ayah aku..bagi aku nie hari-hari biasa ja..sebab aku jarang nak celebrate birthday nieh..huhu..walaupun
hari lahir aku kali nie hadir dalam saat aku dalam masalah tapi aku tak kisah sangat lah..semuanya takdir tuhan..selain tu, aku nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada sapa-sapa yang kenal aku ataupun tak kenal sekali pun sebab sudi wish birthday untuk aku hari nie..especially sahabat-sahabat dan kawan-kawan rapat aku..dan jugak rakan-rakan Facebook aku..huhu..(hilang sikit rasa borink aku)

Aku sebenarnya tak mengharap sangat hadiah-hadiah (tapi kalau nak bagi ok jugak..hehehe! :D) bagi aku cukup la korang semua ingat birthday aku nieh..so hari nie hari yang mampu buat aku tersenyum sementara..aku harap hidup aku akan terus berjaya dan gembira sampai bila-bila..insyaallah..aku juga bersyukur kepada Allah sebab masih lagi memberi aku nafas dan nyawa untuk aku terus hidup dalam muka bumi nie..emm..so aku rasa itu saja serba ringkas entri aku untuk kali nie..sekali lagi aku ucapkan terima kasih kepada semua..Assalammualaikum! :)

p/s : yang tengah baca tu hulur-hulur la sikit hadiah..hehehe..(lawak ja..:D)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! :)

0 Coments:

Powered By Blogger