FOLLOWERS

TOTAL PAGE VIEWS

Wednesday, 9 January 2013

Yakin Akan Masa Akan Datang

Views

 
Hidup sentiasa dihadap dengan pelbagai dugaan..ujian..juga cabaran..yang kadang kala kita sendiri hampir jatuh..tewas..tapi tak semestinya kita akan terus jatuh tanpa ada yang membantu kita untuk bangun..yakin akan masa akan datang adalah lebih baik daripada masa sekarang..walaupun hidup aku selalu dibelenggu dengan masalah yang membuatkan hati aku terus lelah..terus gelisah..tapi aku tetap aku..aku akan bangun..aku akan atasi semua tu dengan sabar..sabar itu memang penting..sangat2 indah bila apa yang kita harapkan itu akan tercapai..aku harap tahun 2013 nie tahun yang akan membahagiakan aku untuk selama-lamanya..mungkin sekarang kita lemah untuk melawan takdir..tapi akan datang pasti ada hikmah yang lebih besar kepada kita..moga2 hidup aku dan juga jalan hidup aku akan dipermudahkan oleh-Nya..aminn..


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! :)

Sunday, 19 August 2012

Salam Aidilfitri

Views

Assalammualaikum..diam tak diam Ramadhan dah pun berakhir..cepat betul masa berlalu kan..terasa sedih, terharu semua ada nak meninggalkan bulan yang paling mulia bulan Ramadhan nie..dan hari nie kita menyambut kedatangan bulan Syawal..bulan kemenangan seluruh umat Islam di dunia nie bersamaan dengan 1 Syawal 1433H..so dengan ini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri  Maaf Zahir & Batin kepada seluruh umat Islam, rakan-rakan yang mengenali saya dan juga kepada keluarga, mak ayah, abang-abang, kakak dan adik serta saudara-mara..semoga Syawal kali nie akan memberi kegembiraan yang lebih kepada kita semua umat Islam..ada salah salah dan silap harap dimaafkan la ya..:) so hari raya nie tak nak la sedih-sedih..raikan dengan penuh kegembiraan..lupakan segala masalah, serabut kepala ka..apa-apa sekali yang menyerabutkan kepala kita..hehe..time nie la kita nak mengeratkan silaturahim..
Salam Aidilfitri daripada saya Mohd Amreen Bin Mustafa a.k.a Tem Mustafa! :)

~SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
~MAAF ZAHIR & BATIN~

p/s : semoga kita bakal dipertemukan lagi dengan bulan Ramadhan yang akan datang..amin..


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! :)