FOLLOWERS

TOTAL PAGE VIEWS

Saturday, 21 April 2012

Kerinduan + Kerunsingan

Views

Emm..lambat rasanya aku nak dapat balik kampung halaman aku lagi..kampung kat mana?? kat mana lagi kalau bukan Kedah kan..rindu rasanya..nak harapkan cuti nampaknya lambat lagi..tapi mungkin bulan depan aku rasa nak balik ja..walaupun baru sebulan aku stay kat KL nieh sebab hari tu aku dah balik dah Kedah..tapi rasanya macam setahun pulak..huhu..aku nak balik pun sebab aku ada berapa sebab dan tujuan yang aku tak pasti lagi..dah lama aku pendam..tapi entah la..hmmm..:( lagipun bila boleh balik nie hati aku tenang sikit..tak la berserabut sangat..so bila aku dah balik nanti aku kena settle kan la..tak larat simpan lama-lama dah..kalau tak, sampai bila tak settle2..bertambah rungsing la fikiran aku nieh..dan selain tu, ada juga sebab-sebab tertentu..opps mana boleh bagi tahu kan..hehe..
so Kedah i will come!! wait Jitra!! haha..

'Jitra' tunggu aku balik! huhu.. :)
jom balik Jitra! :D
love Kedah! :)
p/s : walau ke mana saja aku pergi..aku berhijrah..Kedah adalah negeri yang tak kan aku lupakan sampai bila-bila..
        especially Jitra..tu janji aku..insyaallah.. 

!KEDAH DARUL AMAN!


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! :)

0 Coments: