FOLLOWERS

TOTAL PAGE VIEWS

Sunday 3 June 2012

Ronda-Ronda : Assignment Time!

Views

Fuhh..diam tak diam..tak lama lagi aku dah nak final exam dah pun..bulan depan ja dah start..so sekarang aku dok sibuk dengan assignment dengan projek bagai..pening kepala jugak..huhu..assignment terakhir aku untuk subjek Digital Photography kali nie kena buat pasal "Natural Light" so hari tu aku dengan beberapa orang member aku (Zul, Kira, Din & Rony) keluar pagi-pagi buta nak snap 2, 3, 10, 100, 1000 gambar..hahaha..tak ada lah..tak banyak sangat pun gambar..sebab masing-masing mata nampak bantal ja..hehe..so
kami just tangkap berapa gambar yang mampu ja la..

First kami behenti dekat highway mana tah..aku bukannya tahu sangat jalan-jalan area
Kuala Lumpur nieh..lupa pulak aku..huhu..so tunggu la matahari terbit dalam 30 minit macam tu la..mood time tu MENGANTUK! hahaha..mana taknya semuanya tak tidur lagi..berjaga dari siang ke malam..malam ke siang..time tu kalau nampak tilam dengan bantal kat atas jalan pun jadi kerja..haha..sebab lagi satu mata kami nie memang dah set untuk tidak tidur
selama 1 hari..hehehe..

awan time nie memang cantik..kagum aku dengan ciptaan Allah..
tengah dok tangkap gambar kerengga kot..hahaha!
yaa..aku pun tak da keja tangkap 1 gambar..hehehe..:D
Lepas kami snap dalam beberapa gambar dekat sini kami pun terus gerak la dari situ..pergi cari port lain pulak sementara nak tunggu matahari naik kan..banyak jugak tempat kami behenti untuk tangkap gambar..gambar yang kat bawah antara gambar yang aku tangkap guna kamera handset aku sendiri..kualiti gambar agak kureng la sikit kan..so nie aku
tangkap just nak simpan untuk koleksi album dalam handset aku ja..(bukti aku buat kerja
jugak kan..hehe)

tangkap waktu pagi tapi macam malam pulak jadinya..
ha nie lagi la..matahari dah jadi macam bulan pulak..(biasa la hp murah..hehe)
sambil-sambil aku sempat snap gambar bunga nie..cantik kan? hehe..
(kualiti gambar agak kureng sikit)
Ok lepas habis dan puas hati semua gambar dah di'snap' kami pun cari la tempat nak makan..pagi-pagi mesti la lapar..time tu kalau tak silap aku lebih kurang pukul 9 macam tu la..tak pasti pulak aku..so lepas dah habis makan semua, member aku bawak la jalan-jalan kat satu tempat..aku sebenarnya dah lupa nama tempat tu..(maaf..hehe) tapi dekat atas bukit jugak la..ada air terjun kecik kat situ..tapi best air dia memang sejuk..lepas tu aku pun sempat jugak tengok rumah Datuk Yusuf Haslam..first time aku tengok rumah dia yang besar tu depan mata..atas bukit kot..aku pun risau kalau nak buat rumah atas bukit macam tu..memang besar lah rumah dia..terbaikkk! hehe..





Lebih kurang pukul 10 pagi macam tu baru la kami gerak balik hostel balik..memang mata time tu pun dah kuyu dah..bantal ja jadi pengubat time tu..huhu..bila dah sampai ja hostel masuk bilik aku terus tidur ja..memang penat gila..sekali pejam ja terus jalan..hahaha..so nie saja lah entri aku untuk kali nie..Assalammualaikumm..(ZzzzzZzzzz) (z_z)


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entri Saya ! :)

0 Coments:

Powered By Blogger